Despre noi

INFORMARE PRIVIND MODIFICAREA CRITERIILOR DE SELECȚIE CALITATIVĂ ȘI CANTITATIVĂ

Stimați Parteneri,

Vă informăm că începând cu data de 01.04.2024, Auto Italia Impex srl S.R.L. va implementa noi criterii de selecție calitativă și cantitativă în conformitate cu strategia de dezvoltare a grupului Stellantis. Distribuitorii Autorizați de Vehicule Noi / Reparatorii Autorizați care vor fi autorizați de către Auto Italia Impex srl. (“DAVN / RA”) trebuie să îndeplinească simultan/separat criteriile de selecție calitativă pentru Vehicule Pasageri (PC), respectiv pentru Vehicule Comerciale Ușoare (LCV) / Reparator Autorizat ( RA ), în funcție de tipul aplicației depuse.

În acest sens, orice societate comercială care dorește să devină DAVN/ RA și consideră că îndeplinește criteriile de selecție calitativă ( în urma unui audit propriu ), este invitată să-și depună candidatura pe email la adresa: [email protected] 

În situația în care se vor primi mai multe candidaturi de la cei care doresc să devină DAVN/RA, candidaturi care, deși îndeplinesc criteriile de selecție calitativă, departajarea se va face și în funcție de următoarele criterii etice :

  • să nu fi fost membri ai rețelelor Auto Italia al căror contract a fost reziliat, în decursul ultimilor 7 ani, din culpa acestora, respectiv pentru motive care țin exclusiv de executarea loială și cu bună credință a obligațiilor care rezultau din relațiile contractuale și extracontractuale cu grupul Auto Italia ori în condiții sau pentru motive care țin sau care au fost însoțite de atingeri grave sau repetate aduse imaginii de marcă, existenței rețelei, reputației Auto Italia sau drepturilor sale, precum și altor membri ai rețelelor Grupului Auto Italia;
  • să nu fi fost membri ai rețelelor Auto Italia al căror contract a încetat, în decursul ultimilor 7 ani, care nu au executat cu bună credință obligațiile care rezultau din relațiile contractuale și extracontractuale cu grupul Auto Italia, ori care au adus atingeri grave sau repetate imaginii de marca, existenței rețelei, reputației Auto Italia sau drepturilor sale, precum și altor membri ai rețelelor Grupului Auto Italia;
  • să nu fi adus, în ultimii 7 ani, atingeri grave sau repetate imaginii de marcă, existenței rețelei, reputației Auto Italia si drepturilor acestuia, precum și altor membri ai rețelelor grupului Auto Italia;
  • să nu fi încălcat un statut sau regulament al vreunei autorități sau lege și/sau să se fi emis o măsură (cum ar fi, fără a se limita la măsuri fiscale) sau hotărâre judecătorească sau ordin care are sau ar putea avea un impact negativ asupra modului își desfășoară activitatea sau asupra condiției sale financiare, sau care ar face improbabil ca DISTRIBUITORUL să fie capabil să respecte sau îndeplinească obligațiile asumate în calitate de DISTRIBUITOR al Auto Italia, sau ar putea aduce atingere bunei funcționări a rețelelor grupului Auto Italia.

Pentru mai multe informatii legate de reparatorii autorizati:

 

REŢEAUA NAŢIONALĂ

Auto Italia este importatorul oficial în România al brandurilor italiene Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Fiat Professional, Abarth și Maserati, încă din anul 1993. Prin investiţii proprii dar şi prin contracte încheiate cu alţi antreprenori, Auto Italia Group a realizat o reţea naţională de 33 centre integrate de servicii de vânzare şi post-vânzare.  Auto Italia pune în aplicare planurile de dezvoltare la care lucrează de câțiva ani și investește sume impresionante menite să extindă numărul reprezentanțelor. 

Începând cu anul 2018 a fost implementat unul dintre cele mai ambițioase proiecte, Auto Italia Vest. Acesta funcționează sub forma unui centru de servicii integrat, beneficiind de un showroom construit după cele mai înalte standarde, pentru a se alinia cerințelor FCA specifice brandurilor Jeep, Alfa Romeo, Fiat și Fiat Professional. Compania a extins și partea de service auto existentă pe Platforma din Vest, rezultatul fiind o unitate echipată cu tehnologie de ultimă generație, ce respectă standardele internaționale în domeniu, find adaptată pentru a deservi și clienții brandului exclusivist, Maserati. Fostul Auto Italia Bujoreni a fost relocat pe noua platformă, iar acum, în casă nouă, se bucură de o suprafață totală de 15.000 mp, devenind astfel, o platformă integrată, modernă și full service pentru automobilele pe care importatorul le comercializează. Investiția a avut ca premisă crearea unui centru integrat,  reușind să implementeze pe un teren adiacent, de 40.000 mp, noua platformă logistcă, recent mutată din Blvd. Timișoara, și care acum poate cuprinde până la 1600 de autoturisme. Platforma Vest este situată într-un punct de legătură al infrastructurii din capitală, oferind un acces facil atât transportatorilor, cât și clienților. Auto Italia a completat funcționalitatea Platformei din Vest, prin dotarea acesteia cu un depozit național de piese, ce va facilita comenzile service-urilor proprii și cele ale dealeri-lor. Managementul AIT a investit aproape 1.6 mil Euro pentru a face posibilă dezvoltarea noului centru la standardele de brand impuse de producător, respectând cerințele de imagine pentru Jeep, Alfa Romeo, Fiat și Fiat Professional, pentru acesta din urmă, pregătind o zonă outdoor unde autoutilitarele vor fi expuse în condiții optime.

Reţeaua naţională de concesionari Auto Italia Group oferă premisele unor servicii de un înalt nivel de profesionalism, calitate şi operativitate, pentru asigurarea satisfacţiei clienţilor, precum şi a profitabilităţii afacerilor Companiei Auto Italia Group şi partenerilor săi.

Autoitalia Group s-a preocupat în permanenţă să menţină o relaţie profesională excelentă cu partenerii şi clienţii săi, asigurând satisfacţia succesului de ambele părţi. Ofertele de servicii de vânzare şi post-vânzare au fost în permanenţă adaptate şi personalizate în relaţie directă cu cerinţele, dorinţele şi posibilităţile clienţilor, ţinând cont şi de condiţiile pieţei din România. Astfel, Auto Italia a dezvoltat o divizie de second hand, pentru a satisfice cerereile clienților din piață, a menținut un nivel ridicat in comercializarea mărcilor din portofoliu, a susținut dezvoltarea la cele mai înalte standarde a centrelor de service, și lucrează continuu la adaptarea cerințelor pieței auto, comercializarea, promovarea și susținerea autovehiculelor electrice. Această abordare a făcut ca în portofoliul Auto Italia Group să se afle clienţi şi parteneri strategici.

STRATEGIA PERIOADEI URMĂTOARE

În viziunea acţionariatului Auto Italia Group, activitatea va fi orientată spre îndeplinirea următoarelor obiective:

  • Axarea pe comercializarea, prezentarea și promovarea vehiculelor electrice.
  • O atenție sporită pregătirii personalului și a bazei de clienți pentru adaptarea la cerințele noii piețe auto ce vizează electrificarea.
  • Întărirea imaginii şi creşterea cotei de piaţă a mărcilor aflate în portofoliul companiei.
  • Creşterea prezenţei şi eficienţei activităţii dealerilor, precum şi a cotei de piaţă a mărcilor din portofoliu, pe piaţa locală.
  • Aplicarea unor strategii concertate, active, agresive de ofertare şi execuţie a serviciilor de vânzare şi  post-vânzare, centrate pe nevoile, dorinţele şi aşteptările clienţilor.
  • Perfecţionarea continuă şi eficientizarea activităţii personalului din Auto Italia Group şi din Reţeaua Naţională de Concesionari.
  • Dezvoltarea rețelei companiei noastre va avea în vedere satisfacerea cerințele din ce în ce mai crescute ale clienților, tocmai pentru a adapta permanent calitatea serviciilor, din perspectiva evoluției industriei auto.