Pentru că până la preluarea Chrysler de către Grupul Fiat, americanii nu erau foarte familiarizaţi cu marca Fiat şi extensia sa sportivă Abarth, italienii au ales să creeze o campanie de promovare pe care nimeni să nu o poată trece cu vederea. Aşa a apărut colaborarea cu fotomodelul român Catrinel Menghia şi îndrăzneţul spot care a luat prin surpindere piaţă nord americană.
Dacă prima reclamă a devenit unul dintre cele mai intens discutate virale din ultima perioada şi a oprit puţin respiraţia spectatorilor în timpul pauzelor publicitare din cadrul celebrului Super Bowl, a doua adaugă o doză în plus de sare de piper, prin persoană controversatului Charlie Sheen, unul dintre cei mai comentaţi actori de pe scenă showbiz-ului de peste ocean, dar şi unul dintre cei mai carismatici.
Spot-ul video face aluzie tocmai la recentele sale probleme din viaţă personală şi ironizează perioada în care a fost ţinut sub observare pentru micile sau mai marile sale excese. Regăsiţi mai jos atât reclamă cât şi un foarte scurt material cu Catrinel Menghia realizat de un site american.